۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۱۲۱۴۹
امام جمعه اردل:

برای مدیریت و رفع مشکل آب استان وشهرستان اردل لازم است، سد بهشت آباد تاسیس شود

امام جمعه شهر اردل گفت:مشکل ما در استان مدیریت آب است نه کمبود آب و لازم است برای مدیریت و رفع مشکل آب استان وشهرستان سد بهشت آباد تاسیس شود.
به گزارش جهانبین به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام موسی سلمانپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی گفت: ملت ایران برای اینکه بتوانند مبارزات خود را علیه رژیم منفور شاه ادامه دهند و پیروز باشند داشتن وحدت را در راس مبارزات خود قرار دادند.
سلمانپور ادامه داد: از مهمترین عوامل پیروزی مردم در این انقلاب وحدت و ولایتمداری بود که تا به امروز نیز ادامه داشته است.
وی تاکید کرد: در این راستا باید با بصیرت‌افزایی و آگاهی دادن به نسل امروز آنان را نسبت به اقدامات شوم دشمنان آگاه کرده و توطئه‌های دشمنان را خنثی سازیم.
امام جمعه اردل در خطبه دوم که استاندار ، نماینده محنرم اردل ،فارسان،کوهرنگ،کیار در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی حضور داشتند به برخی از مشکلات شهرستان اردل اشاره کرد و افزود:در حال حاضر احداث سد بهشت آباد ، گازرسانی به روستاها، تکمیل پروژه گورمیزه و پروژه های ملی نیمه کاره در شهرستان از مهمترین دغدغه و مشکلات شهرستان می باشد.
سلمانپور در ادامه افزود: شهرستان اردل با توجه به اینکه سرشار از رودخانه های پرآب است اما در حال حاضر شاهد کمبود آب شرب در اکثر روستا ها و حتی شهرها این شهرستان هستیم که بایستی برای رفع این مشکلات مسئولین مدیریت و همت ویژه داشته باشند.
وی افزود: احداث سد بهشت آباد برای آب رسانی به مناطق کمبود آب در استان و شهرستان یک امر ضروری است و مسئولین باید جهت احداث آن سعی و تلاش خود را انجام دهند تا هر چه زودتر شاهد کمبودی آب در استان نباشیم.
این مسئول اظهار کرد: ما برای انتقال آب به استان های هم جوار مخالف نیستیم اما باید یک کمیته انتقال آب تاسیس شود و انتقال آب به صورت مهندسی و طوری طراحی گردد که زیست گاه محیطی استان به خطر نیفتد.
امام جمعه شهر اردل در پایان به گازرسانی یکی از روستاها که امروز باحضور استاندار محترم صورت گرفت اشاره کرد و افزود :به لطف الهی و همت استاندار و مسئولین تمامی مشکلات مردم به زودی پیگیری و حل خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

ی
غلط کرد آب آن را اصفهانی ها می برند

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۸:۳۳

12 Jan 2020